Cost per engagement (CPE) is een online advertentieprijs model waarbij adverteerders betalen voor specifieke gebruikersacties zoals interactie met een advertentie.
Cost per engagement (CPE) is een vorm van online advertentieprijsstelling waarbij adverteerders betalen voor specifieke gebruikersacties of engagement, zoals interactie met een advertentie of gedeelde inhoud. Het is een manier om het succes van campagnes te meten aan de hand van de intensiteit van de interactie met de doelgroep, in plaats van simpelweg aan de hand van het aantal mensen dat de advertentie heeft bekeken.
Bij CPE stellen adverteerders een vaste prijs in voor elke vorm van interactie, zoals een klik, een deling, een commentaar, enz. Dit betekent dat de prijs is gebaseerd op de mate van de betrokkenheid van de bezoeker in plaats van alleen de zichtbaarheid van de advertentie. Zo kunnen adverteerders uitgebreide inzichten krijgen over het gedrag van gebruikers en hun betrokkenheid bij de geadverteerde producten of diensten.
Een van de grootste voordelen van CPE is dat het adverteerders helpt de effectiviteit van hun campagnes nauwkeuriger te meten door zich te richten op betekenisvolle interacties. Daarnaast biedt het adverteerders ook de mogelijkheid om te betalen voor advertenties die daadwerkelijk zijn bekeken en geëngageerd, in plaats van louter gebaseerd op impressies of klikken.
Ontdek de details van elke dienst door erop te klikken voor meer informatie.
Ontdek de mogelijkheden voor jouw bedrijf. Plan vandaag nog een vrijblijvende kennismaking in en laat ons je wegwijs maken in de wereld van online marketing. Samen gaan we op zoek naar kansen en oplossingen die bij jouw bedrijf passen. Klik hier om een afspraak te plannen!
A
B
C
D
E
F
G
H
I
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
V
W
Wij onderscheiden onszelf door gebruik te maken van de beste software en technologieën.
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
We hebben een krachtige scan opgezet om bedrijven een goed beeld te geven hoe een website online presteert.
Gratis SEO Scan