Cost per click (CPC) is een online advertentiemodel waarbij de adverteerder betaalt bij elke klik op hun advertentie, waardoor controle en efficiëntie in kosten wordt gewaarborgd.
Cost-Per-Click, vaak afgekort als CPC, is een belangrijke term in de wereld van digitale marketing. Het is een model dat adverteerders gebruiken om de kosten van hun online advertentiecampagnes te bepalen. Bij dit model betaalt de adverteerder elke keer dat een gebruiker op hun advertentie klikt.
Met CPC stel je als adverteerder een maximumbedrag in dat je bereid bent te betalen voor een click. Dit wordt ook wel het bod genoemd. Hoe hoger het bod, hoe groter de kans dat jouw advertentie wordt getoond aan potentiële klanten. Na elke klik op de advertentie wordt het bovengrensbedrag van de adverteerder in mindering gebracht op het accountsaldo.
De hoofdreddenen waarom marketeers CPC waarderen zijn controle en efficiëntie. Jij hebt de volledige controle over hoeveel je uitgeeft aan jouw advertentiecampagne. Je betaalt alleen wanneer iemand interesse toont in je advertentie door erop te klikken. Dit maakt het een kosteneffectieve manier van adverteren, vooral als je een advertentie hebt die een hoge click-through rate genereert.
Ontdek de details van elke dienst door erop te klikken voor meer informatie.
Ontdek de mogelijkheden voor jouw bedrijf. Plan vandaag nog een vrijblijvende kennismaking in en laat ons je wegwijs maken in de wereld van online marketing. Samen gaan we op zoek naar kansen en oplossingen die bij jouw bedrijf passen. Klik hier om een afspraak te plannen!
A
B
C
D
E
F
G
H
I
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
V
W
Wij onderscheiden onszelf door gebruik te maken van de beste software en technologieën.
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
We hebben een krachtige scan opgezet om bedrijven een goed beeld te geven hoe een website online presteert.
Gratis SEO Scan