Het conversiepercentage is het percentage bezoekers van een website, app of platform dat een gewenste actie uitvoert, zoals een aankoop of een abonnement.
In de wereld van marketing is het conversiepercentage een essentiële term. Het is simpel gezegd het percentage van de bezoekers van je website, app of andere digitale platformen die een gewenste actie uitvoeren, zoals een aankoop doen, een formulier invullen of een abonnement nemen.
Je conversiepercentage kent veel waarde toe omdat het aangeeft hoe effectief je marketingstrategieën zijn. Als je conversiepercentage hoog is, betekent dit dat je huidige strategieën effectief zijn en je bezoekers overhalen om de gewenste acties uit te voeren. Een laag conversiepercentage kan erop wijzen dat er ruimte is voor verbetering.
Het berekenen van je conversiepercentage is een eenvoudig proces. Je deelt het aantal mensen dat de gewenste actie heeft uitgevoerd door het totale aantal bezoekers en vermenigvuldigt dit met 100. Dit geeft je het conversiepercentage in de vorm van een percentage.
Ontdek de details van elke dienst door erop te klikken voor meer informatie.
Ontdek de mogelijkheden voor jouw bedrijf. Plan vandaag nog een vrijblijvende kennismaking in en laat ons je wegwijs maken in de wereld van online marketing. Samen gaan we op zoek naar kansen en oplossingen die bij jouw bedrijf passen. Klik hier om een afspraak te plannen!
A
B
C
D
E
F
G
H
I
K
L
M
N
O
P
R
S
T
U
V
W
Wij onderscheiden onszelf door gebruik te maken van de beste software en technologieën.
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
We hebben een krachtige scan opgezet om bedrijven een goed beeld te geven hoe een website online presteert.
Gratis SEO Scan